torsdag 1. desember 2011

En annerledes julekalender!

 

Istedenfor å gi bort småting hver dag i desember, har vi bestemt oss for å gi bort 4 ting på julaften.

Vær med ved å svare på to enkle spørsmål.

Gavene man kan vinne i julekalenderen er som følger:

1. Valgfri tiara fra Christiane Brudesalong.

1336

2. Valgfrie brudesko fra Christiane Brudesalong,

51195

3. Valgfritt undertøy fra Christiane Brudesalong, verdi 2 000,-.

4.  Gavekort på 3 000 ,- hos Christiane Brudesalong.

722932052LX-PURPLE

Alle vinnerne vil offentliggjøres på bloggen vår julaften!

Kun de over 18 år har mulighet til å være med..

Svar på følgende spørsmål:

1. Hvor ligger Christiane Brudesalong AS?

2. Hvorfor bør akkurat du være en vinner av adventskonkurransen vår i år?

Svar sendes: konkurranse@christiane.no

Mailadressen vil ikke bli brukt til annet enn denne konkurransen.

Ha en fredfull og fin førjulstid!

Hyggelig om dere liker Christiane på Facebook også!

Hilsen oss i Christiane Brudesalong AS

5 kommentarer:

  1. Oi, oi:)
    Dette vil jeg være med på :)
    Dere har jo så utrolig mye fint !! :)
    Jeg liker og jeg deler:)
    Lager et lite innlegg på bloggen min også, og lenker der :)
    Håper dere får en fin førjulstid:)

    Hilsen Tina:)

    SvarSlett
  2. Delt.
    Krysser fingrene for at en av disse flotte gavene blir min:)

    SvarSlett
  3. Har selvfølgelig delt!

    Ha en fin førjulstid dere også!

    Hilsen fra
    Hanne Marit

    SvarSlett